Latest Music :

SUKA SILA KLIK LIKE

Home » » Pelajar Perempuan Dari Poland Ingin Tiduri Dengan 100,000 Lelaki - Video.

Pelajar Perempuan Dari Poland Ingin Tiduri Dengan 100,000 Lelaki - Video.

20 Disember 2013 | 0 ulasan

Mempunyai tujuan hidup memang bagus , tetapi bagaimana jika ada seorang wanita berasal dari  Poland yang ingin bercinta dengan 100,000 lelaki ?

 Ania Lisewska , wanita berusia 21 tahun yang menyatakan bahawa dirinya akan datang ke setiap bandar di seluruh dunia sehingga boleh melakukan hubungan seks dengan 100,000 lelaki selama  20 minit setiap seorang  .

" Aku ingin bercinta dengan lelaki dari Poland , Eropah , dan negara lain di seluruh dunia . Aku cinta lelaki , seks , dan sesuatu yang menyeronokkan , " katanya , seperti yang dipetik dari Huffington Post .

" Di Poland , seks masih jadi perbahasan yang pantang dan sesiapa yang ingin memenuhi fantasi seksualnya akan dianggap sebagai pelacur atau sakit jiwa , " tambahnya lagi .

Marathon seks Lisewska pun sudah bermula sejak bulan lalu , demikian menurut laman rasmi akaun Facebook miliknya . Sejauh ini , Lisewska sudah bercinta dengan 284 lelaki yang berbeza . Padahal , Lisewska sebenarnya sudah punya teman wanita .

Meski kurang senang , teman wanita Lisewska mengaku tidak boleh berbuat apa - apa untuk mencegah keinginan  kekasihnya itu .



Laman rasmi akaun Facebook Lisewska sendiri sudah mencapai 22,000 peminat lebih . Selain itu , Lisewska juga membahagikan pengalamannya melalui laman peribadi yang membolehkan sesiapa menyertai dan mendaftar menjadi ahli di sana .

Malangnya , ada beberapa keganjilan soal cerita Lisewska . Pertama , laman web rasmi wanita tersebut tidak bekerja dengan baik dan hanya laman utamanya saja yang boleh diakses . Bukan cuma itu , Lisewska juga belum bertindak balas tawaran media yang ingin mewawancaranya .

Ada lagi , jika dikira secara teliti , melakukan hubungan seks  dengan 100,000 selama  20 minit boleh menghabiskan masa 3.8 tahun . Itu pun jika Lisewska melakukannya 24 jam tanpa henti .

Sementara Lisewska menyatakan kalau dirinya merancang untuk bercinta di hujung minggu sahaja . Jadi jika dikira lagi , keinginannya baru boleh dipenuhi dan berakhir 20 tahun kemudian .




Jom layan video menarik ini:
 

 
Banyak media yang melaporkan kalau Lisewska mungkin ingin mendapat pengiktirafan dari Guiness World Records . Well , apapun alasannya , belum ada pengesahan yang pasti dari wanita tersebut . Bagaimana pandangan anda mengenai Ania Lisewska ?..
Share this article :

Media Social Chatbox



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. RC:Macam-Macam Ada..... - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger