Latest Music :

SUKA SILA KLIK LIKE

Home » » Janda Jual Tubuh Untuk Bayar Hutang Along

Janda Jual Tubuh Untuk Bayar Hutang Along

29 Disember 2013 | 0 ulasan

Johor Bahru: Sekumpulan janda dari Indonesia memberi alasan terpaksa menjual ‘tubuh’ kerana mahu mendapatkan wang bagi melangsaikan hutang ‘along’ ketika ditahan pegawai dan anggota Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Imigresen Johor dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Jalan Maju, Taman Pelangi di sini, semalam.
(Gambar atasa sekadar hiasan)
Serbuan pada jam 11 malam itu dilakukan hasil risikan seminggu oleh pegawai imigresen selepas mendapati premis berkenaan beroperasi sebagai pusat persundalan dan berjaya menahan enam wanita Indonesia berusia antara 34 hingga 50 tahun.

Turut ditahan dalam serbuan sama seorang lelaki tempatan berusia 43 tahun disyaki bapa ayam dan mengatur perjalanan wanita terbabit.
Ketua Penyelaras Operasi bersepadu 6P Jabatan Imigresen Johor Masri Adul berkata, ada wanita terbabit mendakwa kematian suami dan berpisah dengan pasangan masing-masing menyebabkan mereka terpaksa bekerja sendiri untuk menyara keluarga.

“Ada yang mengaku berhutang dengan peminjam wang haram sehingga mencecah RM10,000 dan disebabkan tidak mampu membayar hutang, wanita berkenaan mendakwa datang ke negara ini dan sanggup melakukan apa saja untuk melunaskan hutang.

“Tidak kurang juga ada yang memberi alasan terpaksa mencari wang untuk menyara anak di kampung.

“Apa jua alasan diberikan, kami terpaksa bertindak dan menahan mereka kerana melanggar peraturan negara ini,” katanya.

Masri berkata, kebiasaannya wanita berkenaan akan berkeliaran di kaki lima deretan rumah kedai di kawasan sekitar termasuk duduk di restoran berhampiran untuk menggoda pelanggan yang lalu.

Menurutnya, mereka bukan saja memakai pakaian menghairahkan, malah ada antara wanita berkenaan menggoda pelanggan dengan ‘mengenyit’ mata untuk menarik perhatian lelaki hidung belang yang mudah cair dengan pujukan sedemikian.

Katanya, sekiranya mahu mendapatkan perkhidmatan seks wanita terbabit, bapa ayam akan menghantar pelanggan ke bilik khas lengkap dengan katil dan bilik air bagi memudahkan mereka melakukan hubungan seks selama 45 minit.
Share this article :

Media Social Chatbox



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. RC:Macam-Macam Ada..... - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger