Latest Music :

SUKA SILA KLIK LIKE

Home » » RAHSIA CIUMAN YANG SEMPURNA

RAHSIA CIUMAN YANG SEMPURNA

6 November 2012 | 0 ulasan



Tetapkan Mood
Tetapkan mood dengan melayannya seperti seorang permaisuri. Menjaga setiap keperluannya supaya dia boleh berbaring dan biarkan segala tekanannya pada hari tersebut dapat dilepaskan pergi. Jika ia adalah temujanji anda yang pertama, hanya relaks, ambil masa anda dan pastikan hari tersebut diluangkan hanya untuk dia. Pandang dia supaya dia berasa seperti dia bernilai jutaan ringgit. Jadi, layan dia seperti yang sepatutnya.

Pilih Situasi yang Betul
Membawanya ke restoran, berjalan-jalan dibawah cahaya bulan, atau memasak makan malam di rumah. Walau apa pun keadaannya, ciptalah suasana yang romantik. Pastikan muzik sesuai, memberi perhatian penuh anda, dan jika perlu gunakan cahaya lilin. Lilin adalah rahsia-senjata lelaki romantis di mana-mana. Tidak ada sesiapa pun yang tidak kelihatan misteri, dan glamor dengan cahaya lilin.
Penjagaan Bau Nafas
Tiada mana-mana lelaki suka berbau nafas seperti ikan! Jadi, kunyahlah coklat pudina atau gula-gula getah, asalkan ia memenuhi citarasa pasangan anda. Untuk lebih selamat, jagalah gigi dan mulut anda seperti seperti seorang doktor gigi! Jika itu pun anda tidak boleh melakukannya, maka sentiasa lah guna penyegar nafas.
Belajar Dari Yang Pakar
Kebanyakan lelaki melakukan ciuman secara tergesa-gesa dalam tempoh masa tak sampai 3 saat. Ini menyebabkan kehangatan ciuman itu tak dapat dirasai pasangan anda. Cuba anda lihat pelakon dalam filem. Mereka mengambil masa sehingga 90 minit untuk bekerja barulah ciuman dilakukan sehingga ia menjadi bahan letupan. Tonton filem tersebut sekali lagi. Ambil perhatian pada bahasa badan; kerlipan mata; pandangan yang penuh bermakna; gerakan jari dan sebagainya
Menyondol Leher dia dan Cium Wajahnya
Mengapa begitu banyak orang terlepas aksi yang menakjubkan ini? Berbeza dengan lelaki, kebanyakan wanita bermula dengan perlahan. Mereka mengambil sedikit masa untuk memanaskan badan, dan ini adalah jenis ciuman foreplay. Luangkan masa sebelum “melabur” dengan ciuman yang penuh bermakna. – Kuat Batin
Share this article :

Media Social Chatbox



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. RC:Macam-Macam Ada..... - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger