Latest Music :

SUKA SILA KLIK LIKE

Home » » Vietnam syarikat penerbangan dalam penerbangan didenda untuk menunjukkan bikini

Vietnam syarikat penerbangan dalam penerbangan didenda untuk menunjukkan bikini

12 Ogos 2012 | 0 ulasan



HANOI (AFP) - Sebuah syarikat penerbangan Vietnam telah-didenda hosting tarian pertengahan penerbangan oleh bikini-berpakaian peserta kontes kecantikan tanpa Mendapatkan izin dahulu, media negeri berkata pada hari Khamis.
Kos rendah pembawa VietJet Udara telah didenda AS $ 1,000 (S $ 1.244) oleh Pihak Berkuasa Penerbangan Negara untuk Penganjur yang tarian Hawaii-tema untuk meraikan penerbangan ICT sulung Antara Ho Chi Minh City dan yang hab pelancong Nha Trang, yang akhbar Tuoi Tre berkata.


Lima wanita, semua calon-calon dalam pertandingan kecantikan tempatan, tarian tiga minit Dijalankan dalam penerbangan itu manakala penumpang 3 Ogos dirakam rancangan di telefon kamera dan kemudiannya posted klip dalam talian, kertas ditambah.
Syarikat penerbangan itu "Melanggar peraturan-peraturan penerbangan tempatan" Penganjur "menunjukkan tidak diluluskan adalah penerbangan," Encik Nguyen Trong Thang, ketua inspektor Pentadbiran Penerbangan Awam Vietnam, TELAH dipetik sebagai Sambil berkata dalam laporan itu.
Share this article :

Media Social Chatbox



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. RC:Macam-Macam Ada..... - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger